loading...
سرگرمی6
گالری سرگرمی6
با نام خدا

پیانو


پ.س بازدید : 121 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (1)

داداشم یه تلسکوپ خریده تنها جایی که باهاش نگاه نمیکنه آسمونه !!
از صبح تا شب فقط خونه مردمو دید میزنه کصافط :))

آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم:
بیخیال فردااا، بیخیال فردااا...: D

آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم:
مخور غم گذشته
گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن
گذشته برنگشته.


پسر : عزیزم امشب کجا غذا بخوریم ؟
دختر : هر جا تو بگی عشقم ! p:
پسر : بریم برج پیتزا بخوریم؟
دختر : نــــَـــــــــه ، رژیمم !!
پسر : خب بریم کباب بزنیم امشب ؟ :دی
دختر : نه اونم دیروز خوردم
پسر : بریم اون رستوران که تاز باز شددددددده ؟ نظرت چیه ؟ p:
دختر : نه اونم دورِ
پسر : میخوای بریم ساندویچی هات داگ بزنیم ؟
دختر : ایشششش ، من ساند.یچ و اینجور چیزا نمیخورم
پسر : پس بلاااااخرهههههه امشب چی کار کنیییییییم ؟؟
دختر »: هر چی تو بگی عشقم
تلاش دانشمندان برای شناخت زنان همچنان بی نتیجه مانده اس

یه ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ من ﻓﺤﺸﺶ ﻣﯽ ﺩﻡ...
دفعه ﺁﺧﺮ ﮐﻪ ﻓﺤﺸﺶ ﺩﺍﺩﻡ ، ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ داد ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﮓ نزنما!! 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود در تاریخ 1392/12/12 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

مرسی عالی
پاسخ : خواهش


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوبید به سایت سرگرمی 6 خوش آمدید من از شما خواهش میکنم که نظر بدهید وعضو شوید اصلا عضو الکی شید فقط عضو شید من همینارو میخوام در عوض شما هرچی بخوای تو سایت میزارم اصلا جون بخواه میزارم فقط تو نظر بده وعضو شو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا انجمن سایت را فعال کنم (لطفا رای بدهید)
    کدوم شخصیت را دوست دا رید
    آیا موافقید نام سایت تغییر کند؟
    ارسال مطلب


    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 1,153
  • بازدید کلی : 11,579
  • کدهای اختصاصی